Wednesday 31 October 2012

Interview Yang Best.. :)

Assalamualaikum...
:)

tadi aku pi interview nak masuk asrama untuk sem depan.
lahhhhhhhhhhhhhhhh...
hangpa semua duk pelik apa...
besa lah tu.
aku nak masuk asrama kena interview oooooooooo....
dasyat kan asrama aku..

bagi aku baguih la jugak depa buat macam tu...
dia macam persediaan la untuk interview apapa pun masa- masa depan ni kann...
mana kita tau..
sekurang2nya kita dah ada pengalaman.
:)

depa buat interview ni bukannya apa...
takot asrama xceluihhh..
yalaaaa... nak tampung junior hat baru nak mai lagi nu kannnnn..
senior?? berapa banyak hat mintak.
tu pon jenoh depa tapis..
hehehe..

tapi aku interview malam ni sangat lah best bila dapat dekat encik tu.
terima kasih encik. :)
tanya soalan xmenyusahkan kepala saya nak pikiaq merata...
hahahahah...
ni yang sayang banyakkk ni...
tanya asal mana lah..
sebab apa nak duk asrama..
lagi pon dia kata:
"awak dah sem 5, soalan sama ja semua nohh, xtau nak tanya apa dahh.."
lepastu terus sokong borang aku.
dasyatttt ahhh encik niee..

kalau aku tau nak borak2 santai lagu tu baik xpayah aku nebes awai2 kan...
duduk kat kerusi xdan nak feeling2 lagi.
sat ja lahaiiii..
hehehehehe..
moga permohonan aku diluluskan pihak atasan pula.
mohon dipermudahkan.
InsyaAllah.. Amin ya Allah... :)

~LOTS OF LOVE~







No comments:

Post a Comment