Friday 26 October 2012

bukan kat sini..

uiiii...
ni...
nak habaq kat hangpa semua sat.
dengaq elok2 naa...

masuk blog aku ni tok sah lah duk cari  cerita hat memang xdak dalam blog aku ni..
paham??
nak cari gosip kawan nu ka..
gosip kawan ni ka...
artis tu cerai ngan laki dia sebab apa ka..
sebab apa artis tu putuih tunang ka apa ka...
No. No. NO...
xdak. xdak kat dalam blog aku wei.

silap. silap.
hangpa silap masuk blog.
nak cari cerita2 macam tu sila ke blog mak cik Jemah di sebelah.
hehe.
paham?

blog aku ada cerita pasai kehidupan aku ja.
kasih sayang sekeliling.
hat pasai2 lain pada tu memang xdak.
maap lah yooo!.

okay dah.
tarik napas panjang.
phewwwwwwwwwww!

lupa pulak nak bagi salam tadi.
Assalamualaikum.. hehe
*excited nak habaq. sampai lupa habeh.

tata~

~LOTS OF LOVE~


No comments:

Post a Comment