Tuesday 30 October 2012

kasih saYang.

Bismillahirahmanirahim.
Assalamualaikum..
:)

tadi lepas makan ubat terus tertidoq.
mimpi makan cucuq cempedak lah pulakkkkkkk...
alahaiiiiiiiiiii sodapnyaaaaaa...
nyum.. nyumm.. nyummm..
agak2nya lah kan,
boleh mimpi ni sebab hari2 duk lalu depan pusat islam tu 
keja duk tengok buah cempedak tu jaaa kot nohhh..
hahahaha...
asal lalu ja pandang buah cempedak.
asal lalu ja tengok buah dia.
hihihihi..

ey xlupa kepada Jannah, Cikin, Batrisya,K.Mas sayang yang pujuk aku pi hospital.
aku tau hangpa semua kasih ngan aku.
sayang ngan aku.
terima kasih sesangat.
tapi aku memang xmau pi pon.
even makan nasi xhabeh. sikit ja yang sentoh.
bila malam xboleh tidoq semalaman sebab menahan.
asal malam ja panas badan menaikk..
apapon,
aku boleh tahan lagi.
heeeeeeeeeee...

terima kasih.
Saranghaeyo!
k bye!
:)

~LOTS OF LOVE~

p/s: diuji lagi dengan ujian kasih sayang oleh Allah. :)
manis.

No comments:

Post a Comment