Sunday 28 April 2013

Hari Lahir Terakhir di PSA..

Bismillahirahmanirahim..
Assalamualaikum warahmatullah.. :)

Alhamdulillah...
Alhamdulillah...
Alhamdulillah...
syukur ke hadrat Illahi kerana dengan kurniaNYA,
 aku masih lagi hidup untuk menikmati
nikmat dunia yang xkekal ini sehingga sekarang.
Alhamdulillah...
dah 21 tahun aku la nie.

terima kasih kepada Mak dan Ayah..
sebab tanpa depa sapa lah aku kat dunia nie.
Mak ngan Ayah cuma perantaraan daripada Allah untuk sampaikan aku didunia ini.. :)
dannnn... jyeahhhhhh..! 
aku adalah insan yang 'berjaya' jika nak dibandingkan dengan yang 'lain-lain'
sewaktu 'aku' dan 'lain-lain' sakan berlumba untuk ke ovum Mak aku...
dan aku adalah the winner!
yeayyyyyyy... *clap my hands..
kehkehkeh...
:P

apapun... Alhamdulillah..
semakin bertambah usia aku nie...
makna kata, semakin hampir jugak kematian dengan aku.
bila-bila masa DIA boleh ambik aku balik.
sama-sama lah kita mengingat..

dannnnnn... ini jugak merupakan hari lahir terakhir aku dibumi PSA nie.
sebab???
nie adalah tahun last aku kat sini.
xdak dah bulan April aku disini lagi.
dannnnnn... aku jugak tengah sedih sebenaqnya la ni
sebab esok aku dah nak berpisah dengan insan-insan yang aku sayang dekat sini...
:'(
*lap ayaq mata. lap ayaq mata.

entah bila lagi aku nak jumpa depa.
ingatkan hari lahir aku taun nie biasa saja macam sebelum-sebelum nie..
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... rupa-rupanya 'ada Masnirah disebalik tasik'...
-_-'

Masnirah orang kuat kenakan aku semalam.
uwaaaaaaaaaaaaa.....
dia rancang ngan geng adik beradik, bila pun aku xtau..

kononnya ajak aku berbasikal petang kemarin..
then nak buat photoshoot untuk last semester..
aku pun okay ja.
xpikiaq apapun.

tapiiiiiiiiiiiiiiii... waktu berbasikal tu aku macam pelik sikit,
 pasaipa ada Mirul aka Botak classmate aku sekali????
aku macammmm.. "wahhhhhhh... dasyatnya Mirul, sanggup mai nak berphotoshoot sekali"
xpa. abaikan lagi.

time naik basikal aka geqek orang kedah panggil...
aku dok heran pasaipa kak Mas macam duk kerap main mesagge??
xpa.. anggap ja lah kata dia bercintaaaaaaaa..
hahaha...
then, bila aku paling belakang, aku tengok dia dah xdak.
Syira kata kak Mas pi toilet.

xpa lagiiii....
then kak Mas called aku pulak suruh pi tasik PSA sebab sesi bergambaq dah nak bermula...
kayuh punya kayuh sampai lah tasik...
aku nampak kak Mas angkat kamera dah..
aku apa lagi, pulun lari duk pi merendeh kat geng-geng dok ready nak ambik gambaq.
aku nie, bab-bab kamera lajuuuuuuuuuu.. haha.
maaap lahhh....
:P

hangpa nak tengok gambaq??? 
sattt...

punyaaaa sakannn aku duk merendeh kot ibu,,
xceluih pon bagi celuih jugak..
-_-
celuih = muat.
nampak dak gebu aku duk senyum sakan kot belakang nuuu...


lepas tuuuu kan aku heran pasaipa ibu bangun pi duk tepi..
xmau duk sebelah aku..
aku siap cakap lagi lagu nie ,
"laaa... ni celuih lagi. boleh dok soqang lagi nie haaa"
tapi dia kata xpa...yani nak berdiri pulak..
katanyaaaa lahhh..

aku pun???
okay ja... xdak masalah.
hangpa tengok gambaq bawah nie pulak..

nampak dak tetiba aku dok tengah???
nampak dak semua ambik jarak nak dok dengan aku???
nampak dak muka-muka sedikit nakai depa-depa sekeliling???
nampak dakkkk????
uwaaaaaaaaaaaaa... awat aku xsedaq-sedaqq..... sob.. sob...
punya sakan dok qenyih masing-masing...

awat bila aku tengok dalam kamera nie baru aku perasan persiapan depa kat belakanggg....
arghhhhhh... hahahahaa..
ce tengok gambaq dua kat ataih.. 
nampak dak perbincangan depa kat belakang???
kahkahkah...

last-last sekali aku dapat nie...


lagi??

ibu "berlari dengan comel dan penuh gayaaa"
gitewwwwww..

lagi?? lagi????


nampak dak tetiba cikin ja tinggai kat situ hat geng-geng pompuan nie???
amboiiiiiiiiiiiiiiiii... sakannnn hang kin...
"biaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaa nieeee...
eja marahhhhhh nantiii..."
(parody anak tomok.. :P)
jaga laaa... -_-

yang lain xtau dah kemana menyelamatkan diri...
Jemah lagu Jemah..
kak Mas lagu kak Mas..
Ibu lagu Ibu..
Syira lagu Syira...
hahahah...

kesiannnnyaaaa kat teloq-teloq ngan tepung tuuuu...
sob. sobbb...
lain kali bagi ja kat aku wei benda-benda tu...
boleh aku buat kek,kita makan ramai2..

apapun...
terima kasih sebab ingat aku...
terima kasih sebab make my day.
terima kasih sebab buat lagu nie.
hangpa memang berjaya sebab aku memang terkena.
awat laa...
awat laaa...

nie... kepala kepada semuaaaaa kepala...
otai sungguhhh dia nieee...
amboiiii..




acara baling membaling tepung ingat kena kat aku ja ka????
ohohohohoho.. no. no. no....
alang-alang aku dah kena, baik semuaaaaaaaaa kena jugak.. :P
idok ler mak lepas kan gituuu nakkk...

mirul kenaaaa....


kamil kenaaa...

cikin kenaaaaaaa..

gebu pun kenaaaaaaa...

ibu??? ibu xterlibat.
tapi aku sakan pi peluk baby dia..
eh??? silap. silap. bukan peluk baby.
peluk dia.
baby dia lambat lagiiiiiii... hehehe

haaaaa... nidiaaa...
gambaq hat ataih nie WAJIB kena.
sekali pakej aku bagi kat dia.
teloq sebijik.
ambik hang...
sakannnn.. nak bersih-bersih konon.
padan muka.
kahkahkah... :P

makna kata semuaaaaaaaaa kena even sikit.
hehehe..

la nie jom tengok gambaq pulak..
malaih dah aih nak menaip...
kita tengok pulak suka-suki depa waktu nie...



nie... Basyirahhh... :)

ngan kak Mas.

dengan cinta-cinta hati.. <3

apa dia yang Qila suka sangat tu pun aku xtau lahhh...
-_-'

:)

ayang ngan cikin...

cikin ngan kak Mas


ayang+kak Mas+hapijah

ngan Gebu niee....

tiga beradik.. :)

kak Mas ngan adik-adik sayang dia..

seronok duk ngusik si Qila.. :)

Qila+ayang+syira

Ikhwan+Mirul


dah la kot nohhhh ..
duk tengok gambaq-gambaq ja...
aku nak study pulak nie.
esok last paper aku.
Math Engineering 5.
doakan aku wei.. :)

buat kawan-kawan..
I love you all.
you all the best person that i had in this world.
buat yang terbaik untuk last paper esok.
selamat berjuang..
chaiyok!

selamat maju jaya untuk semuaa..
sayang sweetclassmate DEU.
:)

terima kasih sebab dah menceriakan hari-hariku disini.
xterhingga terima kasih diucapkan!
jaga diri.
jumpa lagi nanti.
ukhuwahfillah abadan abada. :)

bai.

~LOTS OF LOVE~

* eh before this, aku ada mengatakan nak update pasai insan2 yang dah byk tolong aku kat sini kan??
okay. tunggu. aku xdan lagi la nie.




2 comments:

  1. hahaha..
    hAng toksah nak ngada2..
    sem depan ada lagi....
    :-p

    ReplyDelete
  2. kalau ada jodoh,
    kita jumpa lagi!
    hahaha.. cewahhhhh.. ayat xboleh blahh.. :P

    ReplyDelete