Friday 8 June 2012

Masih ada lagi????

Assalamualaikum Warahmatullah... :)

Masih Ada Lagi????
haaa... tudiaaa tajuk....

Masih Ada lagi maksud aku disini harini adalah...
Masih ada lagi lelaki yang bahasakan diri sendiri dengan perkataan "kami"????
mungkin??
ohhh tidak... ada lagi lah weh!
hampa xpercaya???
aku percaya.
serius! aku mengaku aku percaya. sebab aku tengok sendiri depan mata kepala aku.
hehehe...
sungguh sopan bahasa mu itu..
selama 2 minggu aku duk sebumbung bersama beliau,
perkataan "kami" beliau bahasakan diri beliau. hehe.
dengan adik beradik dia sendiri dia duk "berkami-kami"..
nak di bandingkan dengan aku??? ohhhh tidakkkk... "aku, hang" la apa lagi... mueheheheheh...
sungguh tidak sopan anak dara p.cik Rahman ini..

bagi aku lelaki yang bahasakan diri "kami" adalah sangat sopan.
mana nak jumpa dah la ni lelaki bahasa sopan yang macam contoh yang aku  cakap kat atas tuee...
ehhh. bukan mana nak jumpa. susah nak jumpa.
dengan mak ayah beliau pon waktu nak berpisah balik study aku tengok mata beliau dah berair.
(elehhhhh... kalau aku xdak depan tu soheh dah nangeh2... kikikikikiki. cover lah tu... :P )
hati lembut beb...
selalu aku tengok lelaki lain kental je... tapi hati aku tau duk sok sek kot... hehe.

sekadar gambar hiasan

sayang budak2 beliau nie....
bahasa xpernah tinggi nada. 
bukan maksud aku lembut macam lelaki sotong..
beliau macam biasa. normal.
memang patotlah hang cerdik xmau2. 
straight A's memanjang. pointer tinggi2.
hormat orang tua jangan cakap lah..."A" aku bagi kat hang.
ehhhh... jangan main2. ingat senang aku nak puji orang???
ohhhh tidak sama sekali.
tapi kali nie aku serius kagum dengan attitude hang nie..
teruskan dengan attitude yang terpuji nie eh. jangan pernah berhenti.

~LOTS OF LUV~


No comments:

Post a Comment