Monday 11 June 2012

ApaBiLa OmBak BeRomBaK...

Bismillahirahmanirrahim..
Assalamualaikum sayangs!~ :)
(senyum paling manis...)

haa..... tengok tajuk atas???
haaaaaaaa........ nampak?? nampakkkk????
nampak pongggg...
tajuk ombak2 kauuuu...
kelassssssssss kau Mariaaaa... 
(tetiba Maria?? hentam je lahhh..)
kau ade??? haha!

xlah... saja je.. tajuk mau letak kebabom je..
entah apapa lah ko ni eja.. 
(sekeh kepala sendiri)

dak lahhhh... tetiba pagi2 buta nie teringat kat Yanie...
alahhhhh... Yanie...
haaa... ingat pongggg...
dia ni nak dekat last2 habeh praktikal kan...
 rajen kenen kan aku dengan lagu ombak rindu!
aku pon xtau apa sebab dia.
haha!
maybe dia tertengok aku tersentuh ke apa ke waktu aku dengaq lagu ni tidak lah teman tahu haaaa...

asal ada lagu ni kat radio je dia mesti:
lagu eja. lagu eja.
ombak2... haha..
apeeeeeeeee pon xboleh blahhhh...
aku pon senyap jeee...
xtau nak balas apa.
lagi pon sebelum2 nie aku dengar jugak lagu tu. tapi biasa je.
 xdak perasaan pongggg...
kentalllllllllllllll jeee.......
tapi entah lah teman..
 asal tetiba berubah sesaat akhir tue...
dasattttttt ah Yanie...

tu yang kekadang keluaq:
Tuhan toooooooooolong lembutkan hati diiiiiiiiiaaaaaaaa...
untuk terimaku seadanya...
kernaku xsanggup...
kernaku xmampu.
 hidup tanpa dia di sisiku...
huuuuuuuuuuuuuuuuuu....uuuuuuuuuu...
(penuh perasaan)

lagi?????
arghhhhh..
bla... bla... bla... bla....
(sambung sendiri) muehehehehheeh...

nyte.

~LOTS OF LUV~


No comments:

Post a Comment