Thursday 7 June 2012

Aku adalah aku ! :)

Bismillahirahmanirahim.
Assalamualaikum semua.. :)

sekadar gambar hiasan

okay. abaikan gambaq poyo di atas ! muehehehhe. entah apapa.

untuk pengetahuan, blog ni aku buat hanya untuk mengisi masa lapang aku seharian.
that's why lah xdak chat box bagai lah.
xdak iklan nufnang dan entah apa lagi macam blog2 yang lain.
aku rasa aku nak tulis,aku tulis lah.
tapi bila mai penyakit M aku tu apeee pon xboleh buat.
maap bebanyok lah ea...

untuk pengetahuan lagi, dalam blog aku nie kalau hampa2 semua baca mesti pening dengan bahasa aku yang sat bahasa timur, sat bahasa utara, sat bahasa selatan pulopp. haha.
tu yang kekadang keluaq bahasa perak. nogoqi. kelantan. 
alaaaa... maklumlah 1 Malaysia...
bukan 1 Malaysia cina,india,bagai tu. tapi 1 Malaysia negeri je lah... heheheh..
eyyyy... harap anda semua paham lah yea.. aku nie oqang utaqa.
tu yang cakap duk hang, hang ja tu.
ikut sedap mulut aku ja nak keluaq bahasa apapon. semua aku sental. muehehehehe.
kalau xpaham hampa pi translate sendiqi la nohhhh...
(bajet ramai yang baca blog aku.. *pitam* )

aku buat blog ni dulu sapa pon xtau.
sorang2 aku ja.
tapi aku pon xtau macam mana lah yang aku boleh terkantoi dengan follower2 aku tu.
biorrr kan je lah..
yang xfollower terang2 pun aku tau!
haaaa! 
ingat aku xtau... tuueee.. tuee... macam hang yang duk tengah baca sekarang ni la!
laaaa.... tengok tempat lain pulak. hang la! (sambil tunjuk jari kat hang)
alahhhh.. silence readers. 
eleh.... nak stalk aku senyap2 konon... ingat aku xtau ka...
hahhahahaha! kantoi dah hampa...


terasa gemuk! arghhh..

Nie laa aku NURHAFIZAH BINTI AB.RAHMAN.
duk kampung cuti2 nie keja bina badan ja keja aku..
apeee pon xboleh....
haha!

dah. dah... dahh... lenkali pulak aku merapu meraban eh...
tata~

~LOTS OF LUV~ 




No comments:

Post a Comment