Tuesday 6 November 2012

TunGGu???

Assalamualaikum Warahmatullah... :)

nampak tajuk kat atas tu??
haaaa... nampak pong mung... :)
tunggu???
tunggu apa???
orang??

mai sini nak cerita.
aku xsuka TUNGGU.
MENUNGGU?
 BERTUNGGU?       
*eh??? ada ka bertunggu?? =_="
BERTUNGKU??? 
 *dak. dak. dak. keluaq tajuk. haha..
TERTUNGGU??
ohhhhh... tidakkkk...
semua hat pasai tunggu2 ni aku xsuka.
hat berkaitan sewaktu ngan benda alah ni lah makna kata..
tau???

hangpa semua???
xtau lah kalau hangpa suka kannn...
hobi ka???
mana nak pi tau...
hehehe..

benda hat bawah ni aku paling cannot go lahhh....

aku xsuka  
PERJALANAN YANG MENGAMBIL MASA YANG LAMA.

: contoh naik bas laaa... ohhh sabaq ja laa... tambah2 pi tempat hat jauh2.
boleh buat aku lembik. tidoq sepuluh kali ... teqelap pi bila masa pon
bila bangun xsampai2 lagi???? ohhhh... tidak... tidakkk...


TUNGGU ORANG GUNA TOILET. 

: contohnya bila aku nak guna toilet. kena pulak toilet hat boleh guna satu ja duk ada.
tunggu punya tunggu xkeluaq jugak. tudiaaaaaaaaaaaaaa.... berak keluaq batu ka apa....
sekali keluaq qenyih elokkk punyaa... tengok2 dia mandi kat dalam tu???
apa perasaan???  *&^%$$$^!!
derrr... shower duk ada simpan buat apa???
=_="


TUNGGU ORANG XSAMPAI-SAMPAI.

: contoh, berjanji ngan aku waktu sekian dan sekian.. aku tunggu punya tunggu xsampai2 jugak.
lambat 5,10, 15 minit aku okay lagi...
setengah jam aku boleh duk boleh senyum tawaq lagi.
masuk berjam2 xsampai... senyum aku xbeqapa nak ada dah laaa......
haishhhhhhhhhhhhhhhhhh... tolonglahhhh...

betuilahhhh...
penantian itu satu penyiksaan!
eh??? hahahahhahaah...

tolonglah jangan duk buat perangai macam tu.
maksud aku hat nombor 2 ngan 3 kat atas tu.
xsemenggah ja...

maaflah. 
kekurangan diri aku dalam bab2 ni memang xboleh diatasi dah..
sabaq sat ja..
hehehehe...

k bye!

~LOTS OF LOVE~



No comments:

Post a Comment