Thursday 8 November 2012

apa habaq?? :)

Assalamualaikum... :)
ada baik ka??
baikk2 noh..
baguih la.
alhamdulillah...

sebenaqnya aku nak update pasai apa xtau tadi???
=_="
punggahhhhhhhhhhh...
pasai ayaq ka?
bukan...
lapaq?
bukan,.. bukann...
*mata duk klip pop klip pop punya duk ingat..

haishhh...
biaq pi lah dulu sat.
lupa habeh dah aih..
tadi waktu aku mandi,
waktu tu lah idea keluaq mencurah2 macam ayaq shower hat duk turunggggg atas kepala aku tuu..
la ni hilang habeh.
xpa. minum ayaq milo dulu..
*slurpppp.. slurppp.. 
?????
(minom ayaq milo lahhhh)
haha.
tu pon xtau ka...

aku selalu macam ni..
sebelum nak menaip tu idea mencurah2.
bila buka nak menaip??
terbang habeh apa dia xtau nak taip tadi.
dah tu tutuppppppppppp lah balik.
sadis sungguh.
sabaq ja la.


esok2 aku ingat.
aku menaip lain lah naaa...
aku rasa macam mata berat lah pulak la ni...
mengantokkk...
besa lah... malam sejuk2 nie...
hujan pulakk...
syok oooo tidoq...
xpa lah. roomate aku pon dah lama dibuai mimpi.
aku pon tercabaq jugak tengok dia tidoq sedap kemainnnnn lagi.
aku pi dulu nahhh...
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz~

k bye!

~LOTS OF LOVE~

No comments:

Post a Comment