Thursday 20 September 2012

ouchhh!

Bismillahirahmanirahim..
Assalamualaikum warahmatullah.

kelmarin aku pi Hospital Serdang.
(besaqqqqqqq gila baq hang hospital ni oi! 
macam mega mall shopping complex dah aku nengok haaa. 
besauuuuuuu punya! teruja aku first time pi)
eh?? jakun la hang ni NURHAFIZAH. :P

ziarah ayah kepada senior aku.
strok. dah sebulan kat hospital. 

pi dengan jemah+kamil+shahir+shahir lagi+mustaqim+batrisya+k.mas..

aku mula lah teringat ayah dekat rumah
ohhhh.. cecepat cover ayaq mata hat genang2 tu.
eh. eh. eh..... (geleng2 kepala)
maklumlahhhh..... semangat balik kampung weekend lepas duk ada lagi kannn...

lepas tu waktu nak balik tu kan......
jumpak lah super senior kami kat poli kat hospital .
(maybe geng2 jemah kol dia lah kot)
keja radicare kat situ.
abang Borhan Pusat Islam kami panggil kat dia.

sembang punya sembang aku dapat tau dia dah kawen!
Ouchhh! (terlepas aku)
eh???
tak. tak. tak. tipu.
 (dalam hati cakap MasyaAllah. How come???)
macam xcaya ja dia yang sangat pemalu tu dah kawennnnnn.. wenn... wennn... hehehe..
Alhamdulillah.. terbina lagi sebuah masjid Allah kannn... :)
waktu aku praktikal sem lepas tu depa kawen..
bertambah teruja lagi bila aku dapat tau yang abang Borhan ni kawen dengan kak Nabila MEKAR..
ohhhhhh... xsangkaaaanya! hehe.

betullah... Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik..
(aku pun terangguk2 dalam diam)

eh laa.. xcaya betul.
sejukkkkkk hati.

k bye!

~LOTS OF LOVE~

*MEKAR dan PUSAT ISLAM adalah geng2 islamik kat kamsis  asrama aku.
contoh: biro kerohanian lah kata... :)

No comments:

Post a Comment