Monday 24 September 2012

barat.. berat..

Bismillahirahmanirahim..
Assalamualaikum Warahmatullah.

ehem.
aku stress.
ya. aku stress la nie.
yang amat.
aku stress study. 
assignment/lab report menimbun2 bak gunung jerai.
stress study dengan subjek yang xberapa nak paham lagi.
final project lagi
aku stress dengan orang2 di sekeliling aku.
orang2 yang terlalu mementingkan diri sendiri
aku penat.

aku rasa macam nak tidoq ja the whole day xmau buat apapa.
tidoq terus pon xpa.
xpayah bertambah2 dosa aku dalam dunia nie.
cukuplah.
Astaghfirullahaladzim..
Allah.. Allah.. Allah..

aku rasa macam aku nak jadi baby balik.
xpayah pikiaq apapun.
xpayah nak jaga hati sesapa pon.
bila aku lapaq aku qeyau.
bila aku happy aku gelak.
ye dak??

sampaikan aku duk  tengah tulis entri ni
 mata aku pedih. 
menangis teresak2.
aku penat la wei.

aku nak sikit ja ketenangan.
tolong.
i need someone to hugging me.
to calm down me.
pampered me.
to cool down of me.

aku rasa kan
tempat hat paling best kat dunia nie 
adalah dalam pelukan mak aku yang tercinta.

aku dah lama xbalik rumah Hang Tuah n Hang Jebat.
xdan.
masa xmengizinkan.
sat ada program lah. kursus lah.
task yang xpernah nak siap2.

aku rindu nak main dengan si kecil si kanak2 ribena yang nakal2 tu.
hilang tension aku bila bermain ngan depa.

kekadang aku pikiaq awat lahhhhhh...
hmmm...
xdak apalah.
berat sungguh apa yang ditanggung dalam hati aku la ni.
apa yang aku rasa.
senang sungguh aku bermuram durja la nie.
lahaiiii...

Allah. peluklah hatiku.
jangan pernah lepas2 lagi.
aku mohon.
Amin.

~LOTS OF LOVE~




No comments:

Post a Comment