Friday 21 September 2012

mimpi ini mimpi itu..

Bismillahirahmanirahim

wei..
nak habaq nie.
rabu aritu kan .
aku tertidoq nak dekat maghrib dah.
letih baq hanggg...
aku mimpi...
jeng......jeng.......... jeng........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ada soqa dalam mimpi aku tu pesan:
(waktu tu aku duk pegang Quran purple comey aku tu)
 jangan lupa baca Quran.
boleh jadi helaian terakhir yang kita baca tu, 
adalah helaian terakhir  untuk kita baca pada hari tu.
mungkin xdak dah lepas nie.
(lebih kurang macam ni lah pesannya)

lepas tu terus aku terbangun! Azan maghrib dah.
apakah??
mungkin Allah nak ingatkan aku.
jangan lalai.
kan??
:')

Astaghfirullahaladzim. Astaghfirullahaladzim. Astaghfirullahaladzim..
Allah. aku mohon KAU peganglah hati aku.
kuatkanlah aku selalu untuk terus mengingatMU.
Amin.

salam Jumuah mubarakah! :)


~LOTS OF LOVE~

No comments:

Post a Comment