Monday 11 March 2013

short update! :)

Assalamualaikum warahmatullah sayang-sayangku semuaaaa... :)
heyy... rindu semua.
xmau update banyak.
just a lil short update.
sekadar melepaskan rindu.
aku sibuk sangat la nie.
dengan final year project yang so.. sooooo...
maap laa...

Allah...
aku sibuk sangat mengejar kesibukan dunia.
moga aku x melupakan urusan akhirat jugak.
InsyaAllah. Amin.
sama-sama ingatkan aku wei. :)

hangpa semua sihat??
aku sihattttt....
tapi kan wei batuk aku xhilang lah. lama dahhh...
macam mana nak buat ni???
ada apapa petua dak???
share lah...
bukan batuk yang berterusan tu...
batuk yang kekadang mai. kekadang xdak tu.
bila batuk terasa macam ada sesuatu kat tekak.
batuk yang kesat tu...
lahaaiiiii sungguh xselesa.

harini aku xdak kelas pagi selama dua jam.
ohohohohohooo....
dannnnn... semalam aku tidoq xlena.
mata aku pejam,tapi aku xlena.
sampai ke pagi.
paham dak apa yang aku nak sampaikan nie???
kehkehkeh.. hat xpaham tu buat-buat paham dah laaa...
terasa bahang kepanasan sampai ke pagiii...
mungkin ini adalah salah satu petanda akhir zaman???
mungkin. sangat mungkin. 
MasyaAllah....

sedaq-sedaq dah azan subuh.
terus bangun mandi siapkan diri semua.
tup. tup 7.55 pagi dapat message xdak kelas..
ohhhh. apakah???
xkan nak tidoq balik kot???
pakai dak dah laaaa...
sat lagi aku sambung tidoq pakai terbabas la kelas aku harini...

elehhhh.. jangan duk cebik mulut la kat aku,
 kata aku kelas xdak tidoq ja keja aku,
hangpa pun mestiiiiii sama jugak.
life as a student wei. hahahahaha.. kan???
dak?? ok,ok,,, aku ja kaki tidoq la ni.
hangpa dakkkk... -_-"

sementara nak tunggu pukul 10 pagi tu,perut aku meragam pulak.
aku turun pi beli breakfast kat kafe.
maklumlah baru pukul 8suku pagi waktu tu..
suasana lengang. pakat pi kelas habeh..
sunyiii semacam..

aku terasa udara segaqqq sangat.
dengan p.cik m.cik yang dari awai pagi dah mula menjalankan rutin harian mencari rezeki..
menyapu sampah,kutip sampah..
aku rasaa... ohhhhh.... kenapa macam aku xpernah tengok suasana macam ni???
apakah??? dengan bunyi burung berkicauan menyapa mesra.
menyanyi riang ria bersama-sama.
aku rasa tenang. sampai ralit aku punya duk perati depa menjalankan tanggungjawab depa.

gambaq ehsan p.cik google.


mau hang xpernah tengok eja oi...
selalu bangun pagi-pagi siap,teruih rushing pi kelas..
breakfast pun sambil jalan jaa..
apaaaalaaaahhhh...

tapi tu lah kan....
manusia nie, kekadang terlepas pandang untuk benda ni semua.
sampai satu tahap tersedaq sendiri.
atau pun sedaq bila disedaqkan..
kan??
paham dak??
cuba pikiaq.

p.cik google punya jugak.

sampaikan terlupa nak menikmati alam yang sememangnya sangat indah.
yang sudah tersedia didepan mata.
terlupa nak berfikir sejenak tentang kejadian dan keindahan ciptaan Pencipta kita yakni Allah SWT.
kan??
laaa... hangpa dak ka??
xpa... mungkin aku ja kot. :)

k lah. jumpa lagi next entry.
Jaga hati,Jaga iman.
maasalamah..! :)

~LOTS OF LOVE~



No comments:

Post a Comment