Monday 18 March 2013

Selamat Ulang Tahun Kelahiran!

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum.. :)

hari nie ulang tahun kelahiran salah seorang sahabat aku disini.
dia sangat baik,
xpernah berkira ngan aku.
xbanyak cakap,
tapi bila mai syeh dia nak bercakap,jenoh tadah telinga lah jawabnya.
hehehheeh...


Nurul Jannah Binti Amran nama diberi.
hari nie cukup lah umuq hang 21 tahun.
dah boleh mengundi dah nieeeeeeeee...
eh?? hahahhaha..
aku memang sengaja xwish kat hang.
sengajaaa sangat.
saja nak jadi hat last and the latest.biaq pi kat aku.

Jannah..
aku senang berkawan dengan hang..
terima kasih sebab sudi jadi kawan aku..
hang dah jadi sebahagian hidup aku kat sini.
dan aku berdoa agar kita semua berjiran di Jannah Allah kelak.
InsyaAllah. :)

Jannah..
doaku agar hang terus kuat menghadapi hidup yang semakin mencabar nie..
istiqomah dalam melakukan kebaikan..
jangan pernah lelah Jannah..
bila aku lupa,tolong ingatkan aku.
kita saling mengingat eh. :)
semoga panjang umuq,murah rezeki dan sentiasa diberkati Allah selalu..

 angin sepoi-sepoi language gituuuu.. kehkeh..

oh yaaa... ! nanti kenduri jangan lupa jemput aku.
hahahaha... :P

nie gambaq kita sem dua. ingat lagi Jannah???

gambaq buat lab ultrasound bersama.. :)

dannn... Jannah..
aku harap hang xkan lupa kami semua bila kita dah berpisah nanti.
friends forever ok???
:)


I Love You!

Selamat Ulang Tahun Kelahiran Sayangggg... :)

~LOTS OF LOVE~


No comments:

Post a Comment