Friday 22 March 2013

Detik Dihati..

Bismillahirahmanirahim..
Assalamualaikum..

hari ini hari Jumaat.
hari yang penuh barakah.
hari yang ditunggu.

 dan aku nak berkongsi sedikit kisah,
semalam sewaktu solat zohor, 
hati aku terdetik dengan satu permintaan,
dannnnnnnnnnnnnnnn hari ini pada hari Jumaat,
 penghulu segala hari ini,
dikala waktu solat subuh,
 DIA telah memakbulkan permintaan aku.


Allah..
secepat itu.
itu baru terdetik.

Terima Kasih Ya Allah.. :')
Terima Kasih..

moga aku akan terus mengingatiMU.
peluklah hati aku sentiasa Ya Allah.
:)

aku hanya nak mengingatkan,
juga sebagai peringatan untuk diri aku sendiri.
bahawa jangan pernah berputus asa dengan janji Allah.
janji Allah itu pasti,
cuma lambat atau cepat ja kita akan dapat.
xdapat disini, disana kelak kita akan dapat.
InsyaAllah. :)



~LOTS OF LOVE~

No comments:

Post a Comment