Monday 7 January 2013

Azam Tahun Baru???

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum warahmatullah...

hye. :)
acecececece.. tengok tajuk atas nuuu...
azam tahun baqu baq hang....
kehkehkehkeh..

basi. basi. basiiiiiiiiiiii dah Nurhafizah oi.....
lambat hang nie... berapa haribulan dah la ni...
*hurf. hurf. hurfffffff... biaq pi lah.... (jeling)

azam tahun baqu masihi aku tahun ni????
masih kekalkan lagi hat lama tapi ingin tinggkatkan lagi.

hangpa semua pulak lagu mana???
azam aku tahun ni???

1) nak jadi isteri solehah pada si suami.(ehhhhhhhhhhh???? suami mana??? suami?? hehehehe) lain. lain???
2) potong rambut pendek ala-ala Adira AF gituuuu.???? (haishhh.... next... )
3) berusaha makan dan menerima kehadiran spesies IKAN KELI dalam kehidupan seharian(gulp. gulppppppp... pikiaq xpernah nak habeh. next..)
4) jadi isteri solehah lagi. dan lagi. hahaha. *hang ni berapa kali nak syasyullllllll ni Nurhafizah??? hahahaha..
dak. dak. dak... belum lagiiii.... ofkos lah nak jadi anak yang solehah buat mak ayah... :)
5) apapun hat nombor 2 dan 3 tu aku xakan buat kot... muehehehehehe...

yang penting kat sini la nie....
tadaaaaa.......
.
.
.
.
..

.
..
.
.
.
.
.

.
.
..
.
.
.
.
.
.
.

gambaq ehsan dari rusydee artz.

mohon apa yang aku azamkan ni akan sentiasa istiqomah dalam diri aku.
Allah. aku mohon. pimpinlah daku. pegangilah aku. peluklah aku sentiasa.
Amin. :)

~LOTS OF LOVE~

No comments:

Post a Comment