Thursday 2 August 2012

kempunan lah aku.. ;'(

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum warahmatullah..

asal bulan puasa je aku mesti kempunan makanan nie...
tiap kali bulan puasa pulak tu..
 sedih la macam nie..
setiap kali puasa mesti puasa dekat shah alam...
sedih sangatttttttttt....

CUCUQ CEMPEDAK... :'(


sob.. sob.. sob... :'(
bukan xdak jual kat sini, ada je..
tapiiiiiiiiiii... mahai kottt...
sebijik 5 kupang. 4 biji dah 2 hinggit..
apakah????

adalah dalam 2,3 kali aku pernah beli.
waktu tu memang xboleh tahan dah nak sangat makan cucuq cempedak..
tapi puasa kali nie sekali pun aku xbeli lagi..
rasa macam xberbaloi.
so aku lalu je lah depan2 gerai tu.
ambik bau pon jadi lah... hehehhe..

bila aku balik cerita kat mak ayah aku ja mesti depa sedih2.
hahhahahaaha...
halaaa...... buah nie kat kampung mana ada harga ceq...

mak ayah selalu pesan, kalau teringin beli ja...
tapi memandangkan aku selalu memikirkan penjual2 yang xberhati perut tu, 
aku selalu xjadi nak beli.
depa bukan setakat cekik darah dah nie... siap parang kepala pelanggan dah haa...
ish... ishhh...ishhh...
apeeeeee lahhhh...

ohhhh... sabar lah wahai hati... :)

~LOTS OF LOVE~


p/s: lepas nie nak pi cari batu belah batu bertangkup lahhh..
sebab kempunan xdapat makan cempedak goreng.. :'(

No comments:

Post a Comment