Wednesday 2 May 2012

kenangan semalam.. :)

Assalamualaikum...
hai... hai... hai....
semangat dari stadium semalam duk berkobar2 ada lagi nieee.... :)

nidiaaaaaaaaaaa.....

haaa.... nampak??? nampak??? :)

even x pi final tapi kedah buat yang terbaik sangat dah! hehe.
duadua pasukan terbaik!
sengit perlawanan semalam..
aku tabik lah penyokong dari kelantan..


dari xbuh gol tetap menyokong dengan padu xputus2.. dasyat ahhh...
kat padang kita lawan,kat luaq kita kawan... hee. :)
tapi kan Helmi.. aku heran la ngan hang semalam... hang leka sikit ja..
awat hang laqi jauh sangat dari gawang gol tu???
sampai ke tengah padang hang naik pi duk gelecek bola..
hang nak pi main sekali kot tengah ka??? =_="
tapi xpa... lain kali beringat sikit Helmi naa...
banyak kali jugak gol kita tersasar..
mai nak buh gol ja reff tiup wisel.. apaaaaaaaaapun xboleh... ish3...
suka sungguh dia main wisel tu nohhhhhh... mueheheehe...
ingat hajat di hati nak pi jugak la menyokong kat bukit jalil nun... tapi xdak rezeki kita...
kita xkalah la.
kita seri.. agregat pun sama.. depa menang tempat lawan ja...
kita kalah bergaya orang kata.. kan.. kan... kan...
xpa lah... kita usaha lagi piala super ngan piala Malaysia nanti naa!
sokongan aku xpernah2 putus .
bukan aku sorang, ramai gila penyokong kita.. hehehehe..


tapi kan.. tapi kannn... pi tengok game ja sat g mata aku kira nak cari khyrill muhaimin dulu!
haaa... haaa.... muahahahahaha... :P

manis hang niee..... (errrrrr...)
2 biji gol hang buh semalam niceeeeee... :)


ni ada lagi nieeeee... ce tengok bawah?

hehehe.. nampak??? :P


dah la.. dah la... merepek ja keja aku nieee... ish3..
sementaqa nak besaq.... (nada che ha) haha..

nyte semua!

p/s: aku xkan lupa kenangan semalam. buat ombak sama2 ngan penyokong2 yang lain... jadi baq hang... sekali ngan penyokong kelantan join duk sambung ombak kedah... muahahahahha..
aku rindu zaman Nelson bagai ada lagi dulu tu.. :')
terbang lah kenari.. terbang tinggi2... :))))))))

~LOTS OF LUV~

No comments:

Post a Comment