Thursday 5 April 2012

penyayang betui la kekasih aku ni.. :)

Assalamualaikum...
hye. hye.. hye... :)
aku ada kekasih ...
hampa semua ada dak??? mesti ada punyaa....
tipu lah. aku xcaya kalau kata xdak... amueh. amueh. amueh!
kekasih aku ni sentiasa tolong aku bila aku kesusahan..
xsusah pun nak tolong jugak... 
baguih dak?? hee..
penyayang. sangat. sangat. sangat penyayang!
bukan sahaja sayang kat aku saja.
semua insan DIA sayang. tapi ada jugak yang xpernah sedaq kasih sayang kekasih aku niii...
DIA selalu hiburkan aku bila hatiku gundah. sentiasa tenangkan aku bila aku berduka lara..
sentiasa support aku dari belakang.
aku nak apa semua bagi.. tapi xbagi la teruih seketui depan aku...
DIA bagi ber step lah. dengan penuh misteri. dengan pelan rancangan yang sangat rapi... :)
romantik dak??? mueheheh..
sentiasa ada kejutan kat aku...
selalu ada apapa masalah DIA lah tempat aku mengadu nasib.
masalah yang xtertanggung pun aku selalu ngadu kat DIA..
DIA lah selalu bagi jalan nak settle masalah kat aku.
ni yang membuatkan aku makin sayanggggggggggg kat DIA.
contoh ada hari ni aku xdak duet sangat2 dah. akaun dah lama aku rasa xtengok..
tapi DIA gerakkan hatiku sikit untuk cuba pi checked akaun.
tup!
Alhamdulillah................. ada jugak rezeki aku.
suka kan DIA gembirakan hati aku. surprise kan aku.. DIA xmau aku dalam kesusahan..
lagi lah sayang aku kat DIA.. :)
semakin hari semakin sayang lagi ada lah pada DIA..
terima kasih...
tiap masalah yang membadai kekadang aku menangis2 kat DIA.
rasa xtahan... tapi DIA cool ja... DIA tau segalanya yang tersirat dalam hati aku...
dasyat lahhhhhh...
DIA akan tenangkan aku...
dengan mengingati DIA ja dah menenangkan aku.. macam mana nie... cinta oooo..
aku xtau lah diri aku macam mana kalau xdak DIA.
aku xmau.
DIA lah kekasih hati aku dunia akhirat.
ALLAH SWT.
aku rindu perjalanan kepada MU.. :")
terima kasih kerana di setiap nafasku KAU selalu menyenangkan aku..
 
 
 
 ~LOTS OF LUV~

No comments:

Post a Comment