Thursday 26 April 2012

hadiah ulang tahun kelahiranku.. :)

Bismillahirahmanirahim..
Assalamualaikum.. :)
hari ni kembali tersenyum seikhlas hati.. 
dah boleh melawak.. 
dah boleh nak sekeh2 kepala orang...
hehehe..
almaklumlah...demam dah sembuh.
lebih baik daripada sebelum2 nie..
Alhamdulillah..
rupa2nya Allah nak kurniakan ini sebagai hadiah hari lahir aku hari nie..
syukur.. 
ya Allah.. sempena hari lahirku yang jatuh pada hari yang penuh berkat ini. yakni malam jumaat penuh keberkatan.. aku menadah tangan memohon keampunan dariMU. Kau ampunkanlah dosa2ku,dosa kedua ibu bapaku,dosa ahli keluargaku,dosa rakan2ku, dosa saudara2 seislamku,dan seluruh kaum muslimin dan muslimat...
ya Allah.. hari ini genaplah aku berusia 20 tahun. genaplah umurku selama 20 tahun bernafas di dunia fana yang hanya di pinjamkan kepada hamba2Mu ini.. terima kasih ya Allah..
Kau sentiasa melindungiku walau dimana aku berada. Kau sentiasa sayang aku. kasih aku... cukup lah hanya Kau sekarang ini sebagai pelindungku sebelum Kau memberiku orang lain pula untuk menggalas tugas melindungiku.. Kau pegangi lah aku sentiasa ya Allah. jangan Kau biarkan aku jatuh dan bertatih keseorangan.. Kau rahmati lah orang2 disekelilingku.Kau sentiasa memberiku orang2 yang baik. terharu.. Kau  lindungilah saudara2 seislamku di seluruh dunia. walau dimanapun mereka berada.. lindungilah mereka sentiasa ya Allah..
Kau sihatkan lah tubuh badan ku agar aku bisa beribadah kepadaMu dengan penuh khusyuk dan istiqamah.. Amin.. Amin.. Amin ya rabbal'alamin..

~LOTS OF LUV~

p/s: pintaku agar insan seperti hilman yong wujud untukku satu hari nanti.. Amin..
(asyik kena teman ngan hilman yong yang xwujud je hari2... =_=")








No comments:

Post a Comment