Monday 10 December 2012

Tahniah Acu. ! :)

Bismillahirahmanirahim
Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh... :)

sihat semua??
InsyaAllah.. semoga kita semua sentiasa dibawah jagaanNYA selalu.
amin. :)

lepas subuh kelmarin dapat panggilan daripada Acu..
ada berita gembira katanya...
dia berjaya dalam interview SPA tempoh hari.. !
wahhh...alhamdulillah.. syukur ya Allah.. :)

nahhhhh... aku bagi ballons kat hang...! hee.



aku tumpang happy dengan berita inii..
makna kata bulan lepas aku dapat berita gembira daripada Hang Jebat,
bulan nie daripada Acu...
weee.... alhamdulillah. rezeki masing2. :)

dengan Acu..

sebelum dia pi interview aku punya sakan duk berceramah agama tips2 interview..
yalaahhhh.. aku pernah jugak pi interview SPA nie.
tapi xdak rezeki kot belah tu... belah lainnn.. :)

mulalah terimbau kenangan aku interview dulu.
aku ingat lagii...
waktu tu aku baru ja masuk PSA.
lepas tu dapat panggilan temuduga untuk jawatan MA,pembantu makmal,persekitaran, satu lagi farmasi kot..
hati aku berbelah bagi nak pi interview ka dak.
sebab aku la ni memang dalam kos yang aku mintak dan dapattttttttttt... :)
sayang puloppp nak tinggaiiii..

lagipun waktu tu aku di provoke oleh kawan2 jangan tinggai depa kat sana...
memasing buat ayat sedih.
hahahhahahahaha...
bila ingat balik lawak lah puloppppp...
haiyaaaaa...

aku buat keputusan balik ja Kedah.
pi ja interview tu. xrugi apapun..
so, dengan hati yang xmau..
aku tempuhi jugak interview tu dengan 'halai balai'
pakai redah ja.
mau xmau ja...

bila balik poly roomate aku pulak si Athira Sofian dapat jugak panggilan temuduga untuk bahagian farmasi...
aku apa lagiiii... bagi habeh segala maklumat2 yang aku ada kat dia..

last2 sekali keluaq keputusan mengatakan aku "XBERJAYA'..
heeee... aku xtau apa perasaan aku waktu ni.
nak kata aku happy??
ya jugak sebab aku xmau dulu. ngehngehngeh...
xhappy???
ya lahhh jugakkk.. sebab pikiaq2 balik pasaipa aku xbuat elok2 interview haritu??
pasaipa...pasaipaaa... kalau...kalauu..
heheheehhe...

dan yang paling best orang yang aku bagi tips sakan tu yang dapattttt...
kwanggg. kwangggg... kwangggg....

tapi xpa... benda dah lepasss....
jangan pernah kata "tapi" ,"kalau"
macam kita ni xredha pulak dengan apa yang telah ditentukan buat kita.
jangannn... Allah xsuka..
kembalilah kepada niat kita semula.
ya dakkkkk...
betuikan balik apa yang telah terkhilaf...
lagipun hari tu hang xmau sangat kan Nurhafizah???
haaa... kan dah dapat. syukurlah.. :)

dannnnnnnnnnn...
pejam celik.. pejam celik...
aku dah masuk semester akhir dahhhh dekat Shah Alam nie....
moga2 dipermudahkan segala urusan aku.
dalam apa jua sekali pun.

sekali lagi tahniah Acu...! 
:)
citttttttttttttttttttttttttttttt.... shiuuuuuuuuuuuuuuu...boommmmmm... boooooooooommmm... !
*bunyi mercun  ngan bunga api ni... ..
hahahahaha...


k bye!

*xla rumah aku didominasi oleh "budak2 karan"..
ada lah jugak wakil jadi nurse... hahaha..
tapi aku xcaya sungguh Acu yang "awang mat" tu jadi nurse..
percaya lah Nurhafizah... percayalah.... *tepuk2 pipi..

~LOTS OF LOVE~

No comments:

Post a Comment