Wednesday 11 July 2012

habis sudahhhh... :)

Bismillahirahmanirahim. 
Assalamualaikum.. 
hye.. hyee... hyeeeeeeeeeeeeeeeee... hehe.
:)

seronok kau NURHAFIZAH???
haha. 
yelahhhh...
mana tak nyaa....
tidoq yang cukup dapat membantu menyihatkan tubuh badan... hehe.
ye doppp m.cik?? kan.. kan??
haaa... tengok... kan dah terhangguk2 tu... hihihihi...

tada apa lah sangat yang nak di cerita hari nie...
saja la duk terkeloi-keloi kot sini haa...
haaa..
tadi aku baru ja habehkan cerita korea yang aku tengok selalu tertangguh tu.
akhirnya. selesai satu masalah. eh masalah??? haha.


tajuknya SAD LOVE STORY.
aku cari cerita ni dah 9 tahun kottt...
ni kalau kawen ni anak dah 3 ke apa nie... muahahahahhaha!
lama baq hanggg...
cerita zaman aku sekolah rendah dulu lagi nie..
aku rasa pelakon2 nie pon dah ada anak 5,6 orang dah...
kalau ada lahhh.. hahahaha.

dulu aku  tengok cerita ni kat tv ja.
tv2. tajuk dia dulu kat tv SAD SONATA.
petang2 lepak depan tv ngan kakak dan abang2 aku.
xsangka aku,abang aku pon turut melayan... kwang.. kwang.. kwang.... :p

dah nama tajuk pon dah SAD dah, tengok cerita apa lagiiiiiiiiii...
cerita ni dari awai sampai habeh qeja aku nak meleleh ja ayaq mata.
ohoiiiiiiiiiiii... pandai sungguh director tu mengarah noh. lagi satu pandai betoi para pelakon bermain emosi sekali ngan emosi aku depa main2 kan... hahahahhahaha... nampak???

memula aku ingat aku ni cengeng. sikit2 nak nanges. sikit nak nangess bila tengok cerita ni..
nak nanges tu siap nak cover2 lagi dari abang2 aku kat sebelah..
tapi bila aku pusing je tengok sebelah kannnnnnnnnnnnnn....
jeng... jeng.. jengggggggggggg...
mata abang2 aku berayaq kotttttttt... hahaha...
awat xqeyau teruih???
saja nak cover macho depan aku lah tuuuu...
aku apa lagi xdak cover2 dahhh... sungguh2 punya sedih haa...
xdak nak malu2 dah... hahahaha..

depa tengok pon sedihhh...
aku hat pompuan ni apa lah lagi kannnn.. hehe.
cerita nie bukan pasai percintaan semata2.
yalahhhh... sebut ja cerita korea semua ingat cerita2 cinta...
yaaa... memang...
tapi dalam cerita ni dia tonjolkan nilai kesetiaan dalam persahabatan yang sangat tinggi!
aku ni bukan boleh bab2 nie... cepat touchingggg.. huhuhuhu.. :'(
dia punya setia dalam bersahabat sangat tinggi.
xkira lah pada laki atau pompuan.
itu salah satu pengajarannya lah..
lepas tu nilai2 kekeluargaan. berkelai macam mana sekali pun tapi tetap berada dibelakang menyokong kalau salah seorang jatuh...
kasih sayang yang ditonjolkan..
pertahankan percintaan sampai ke akhirnya..
sob.. sob.. sobbb... :'(
(ehhhhhhh... ter'emo?? haha)
jatuh bangun tetap bersemangat meneruskan hidup..
ishhhh... aku xboleh la cerita ni... lahaiiii...

cerita ni la yang 1st memberi kesan dalam hati aku waktu sekolah rendah dulu.
tu yang cari merata xjumpa2.
pi sana sini. masuk kedai nu, masuk kedai ni tanya xdak..
tapi pencariaan aku tamat selepas 9 tahunnn... mueheheheh...
nie lah rezeki orang2 yang bersaborrrrrrrrrr... (eh??? tetiba)
betuiiii lah kan apa yang aku cakap..
sabaqqqqqqq... :)

ce korang2 tengok pulak cerita ni. nak tengok kental x hati tu.. haha..
aku ingat lagi kata2 dalam cerita ni tentang persahabatan.
"KAWAN ADALAH SESEORANG YANG INGIN BERSAMA MENANGGUNG DUKAMU"
hailaaa...
xkiralah... senang ka... susah ka...sama2.
nie bila senang mai dekat.
bila susah lari jauh2...
haa... pi lahhhh.. pi............ jangan mai2 lagi dah.
(eh pasaipa nie??)
hahaha..
contoh ja nie....

selamat menonton! :)

p/s: nanti aku kawen, aku nak ajak husband aku nengokkkkk sesama cerita ni...
aku nak tengok hati dia kental x.
nak suruh dia paham nilai2 dalam cerita niee...
dia xmau aku nak ajak jugak! muehehehehe..
(hahahhaahhahahaha... coiiiiiiiiiiiiiiiii... husband lah sangat kauuuuu)

~LOTS OF LUV~
















No comments:

Post a Comment