Monday 12 March 2012

nak tunjuk ni...

assalamualaikum...
entry kali ni aku nak tunjuk aunty+uncle yang aku duk pulun pong pang berceqita sakan semalam tu haa...
ingat dak??? dak??? ish3.... muda lagi nieee hampa2 ni haaa....
dah terkono alzheimer. hihihi..
ce tengok older post.
haa??? ingat x lagi???
ingattt.. baguihhh.. hehe.

jeng3... ni la aunty illiani aku yang cantik+uncle lon yang hensem tuuu... :)
 
ni gambaq depa baru bertunang sabtu baru ni haaa.. :)
aku lah orang paling excited bila dapat tau kawan aku sorang ni nak bertunang. ada kenduri2.
maklumlah rumah aku dah lama xkenduri.. :')
paling last kenduri,kenduri cat woman aku kawen. tu pun biasa2 sajaaa.. hehe.
my dearie aunty illiani:
percayalah dengan setiap apa yang berlaku ada hikmahnya. terimalah dengan seikhlas hati. INSYAALLAH.
ALLAH xkan membebankan hambaNYA dengan bebanan yang tidak tertanggung oleh setiap hambaNYA.
sesungguhnya DIA MAHA PENYAYANG.
kebahagiaan menantimu sentiasa.dan lagi satu jangan lupa doaku sentiasa mengiringimu sayang. 
terimalah.disitu ada restu mak ayah. keberkatan mengiringimu sentiasa. jangan risau. :)
and also to my dearie uncle asirul:
jagalah illiani baik2. i know u seorang yang sangat baik hati. bantulah dia. bimbinglah dia.
aku doakan kalian berdua kekal sehingga ke jenjang pelamin, serta ke akhir hayat. :)
nanti dah kawen sentiasalah bersabar.
jangan masing2 nak naik kepala. okay???
dah la... setakat ni dulu.
membebel ntah apa2 lah kan aku dari tadi ni haa... hehe..
sorryyyyyyyyyy...
 gambaq ni aku saja menyibuk. hehe. sory2. yang pakai baju putih tu adik illiani. depa tunang sekali. sonang haa... :)
mata merata tengok. maklumlah kamera banyakkk. bhaha.
p/s: eyyy pipi aku nampak tembam?? arghhhh.. 
 
tata~
~LOTS OF LUV~ 

 

No comments:

Post a Comment