Thursday 15 March 2012

hanya ini mampuku...

bismillahirahmanirahim..
ya ALLAH.. 
sempena hari jumaat yang berkah ini aku memohon kepadamu ya ALLAH..
KAU lindungilah. KAU peliharalah. insan2 yang berbuat baik kepadaku seperti mana KAU melindungiku serta memeliharaku selama ini daripada segala benda2 yang tidak baik.
aku bersyukur ya ALLAH kerana KAU selalu hadirkan insan2 yang baik di sekelilingku.
terima kasih ya ALLAH.
KAU gembirakan lah mereka seperti mana KAU telah mengembirakan hatiku kala duka.
lancarkan lah segala urusan mereka ya ALLAH.
hanya secebis doa ini sahaja yang mampu aku hadiahkan kepada mereka semua.
terima kasih kerana KAU telah memberiku insan2 seperti mereka.
mak,ayah,abang2,kawan2.kakak2,adik2.family yani,,abg2 maintenance.family dina.m.cik kawan aku.
semuanyaaa lah.
terima kasih.
aku sangat2 menyayangi mereka.
 
 nak pi berlari2 macam budak ni kat ladang ni jugak... teringin sangat. :)
 
~LOTS OF LUV~
 

No comments:

Post a Comment