Wednesday 29 February 2012

tutt.... tut........... ada orang x sebelah sana???

assalamualaikum... :)
hari ni nak bercerita tentang....
hmmm...
apa eh???
ha! 
okay.
pemilik tulang rusuk saya?
nampak??
tajuk dah senget dah dengaq kan... haha.. :P


yang pertama : 
Dia mesti seorang yang tinggi daripada saya.. :)
nak tau sebab apa???
sebab nanti saya yang xberapa tinggi ni bila nak ngadu masalah apapa ka...
mesti saya nak ngadu kat dia kan...
 waktu dok ngadu tu confirm2 lah dia yang tinggi tu pandang ja saya yang xberapa tinggi ni sambil dok dengaq saya dok ngadu... kalau xdak pengaduan pun mesti ada jugak rajuk merajuk kan3?????
mesti ada adegan pujuk memujuk.... haaaa...
nampak???
sweet tak???
hahahhaha...
nak lagi sweet dia letak ja tangan kat bahu saya secara berhadapan sambil dok dengaq "pengaduan".
hehehe...
adeh.... tetiba senget sesorang kan.. =_="
 lagi satu sebab mestilah nak bg nampak seiring... seimbang la kan dengan saya yang xberapa tinggi niee..... :p

yang lain2 nanti saya sambung esok dan hari2 seterusnya okay??
sehari satu ja ciri2. :)
bhahahaha... :D
tata~

~LOTS OF LUV~

No comments:

Post a Comment