Thursday 23 February 2012

masa semakin berlalu

assalamualaikum..
:)
pejam celik.. pejam celik rupa2nya dah nak dekat 2 bulan dah aku praktikal kat kpj penang ni haa...
cepatnya masa berlaluuuuu...
xlama dah nak habis praktikal.
sedih + sayu ja hati rasa bila mengenang.
ya lahhhh.. xlama lagi nak tinggal staf2 yang sangat baik hati+happy sentiasa even ada masalah.
begitu hebatnya depa kan? :)
terutama sekali bos aku lah. EN.AHMAD KAMAL BIN IBRAHIM.
lagiii... EN.KHALID YUSOF.
EN.AZRI, EN.FAIZAL,EN.KHAIRUL HAKIMIN,EN.FIRDAUS,EN.FARIDAL ATRAS,
EN.ZOOL HELMI dan EN.SAUKHI.
depa dah berapa kali pesan jangan panggil ENCIK tp kami panggil jugak. :)
bagi aku depa ni even "huha2" orang kata tapi baik hati. boleh menghilangkan duka lara.
sangat terbaik.sangat mengambil berat.
EN.KAMAL: bagi aku dia baik sangat,ada jugak nakalnya sekali sekala,banyak mengajaq aku apa yang aku xtau. duk saja2 buka lagu sambil nyanyi sama2 nak bg hilang bosan,tekanan bekerja.
lagi satu,dia nie mamat jiwang! hehe. dia kalau nak panggil nama aku siap ada nada lg haa.. ejaaa ohhhh ejaa. ejaa2...ish3...
 EN.KAMAL diapit EN.AMRI kiri dan EN.KHALID kanan.

EN.KHALID: pun sama jugak.baik sangat. dia suka buat teka silang kata kat paper metro tu haa...
hari2 pulak tu tunggu paper. kalau xdapat jawapan mulalah nak menanya sana sini. hehe. dia seorang yang xlokek ilmu. ajaq ja apa yang rasa tiba2 nak terkeluaq daripada otak dia. sampai cara2 nak bg hilang kurap cepat pun dia ajaq haa... dasyat x?? :)
dia supervisor/chargeman kpj ni haa.. kalau nak report apapa or ngadu apapa yang xpuas hati kat dia ni la selain EN.KAMAL. hehe...
nampakkkk??? berkaliber x?? haha.

EN.AZRI: dia ni tunangan orang,xlama lg nak kawen dah.. :) dia engineer HTS. dia ni kadang2 boleh pakai kadang2 macam xsure lah pulak..! haha. adeh. melawak ja encik naa...  minat lagu hujan kot... indie.. =_="
 arghhhhhhhhhhhhhhh....

EN.FAIZAL: dia ni orangya senyapppp jaaa haa... tapi sekali keluaq tudiaaa! sakan oooo... murah senyuman. kami panggil kat dia cik mat. :)
 gambaq ni aku cilok kat bilik maintenance. hehe. sorry bos. :P

EN.KHAIRUL HAKIMIN: dia ni berambut panjang. rockers niieeee... ada band sendiri. boleh melawak ja ngan dia. baik. masuk la kepala. apapa sikit mesti nak cerita. hehe.

 nie tengok ja rock tapi dalam hati ada taman oooooo... :)

EN.FIRDAUS: ni sorang lagi.. xkawen lagi. dalam perancangan kot. bagi aku dia okay. baik ngan semua orang. tolong orang. senyap2 dia tapi bila menyembang riuh lah ngan geng2 dia ni haa... :)
 
nampak?? ni dia main gitar dlm band dia sekali EN.KHAIRUL n EN.ZOOL
 
EN.FARIDAL: baru ja kawen. xlama lagi nak sambut orang baru dah.. bertuah kann... :) selamat yaaa cik..seorang yang baik hati.
merenung masa depan?? acecece.. duk pikiaq nak letak nama anak apa kot.... hee.

EN.ZOOL HELMI: ni lah encik yang paling sakan dalam maintenance! haha. nak tau sebab ap??
meqapu seqah kat dia. menyanyi seqah kat dia,segala2nya lah... boleh melawak lebih kurang ja ngan dia haa... adeh... gamat bilik maintenance kalau ada dia.
nie waktu dia ada event kat mana xtauuu...

EN.SAUKHI: cik ni dia jarang masuk bilik maintenance tu xberapa rapat sangat. tapi aku tau dia pun baik jugak macam encik2 yang lain. :)
 ni pun aku amek senyap2 jugak. hehe.

bila depa2 semua ni berkumpul dalam ofis maka gamatlah suasana. ada bukak lagu dangdut lah,rock lah,jiwang lah,nasyid lah... haha.
semuanya boleh kat depa tau... aku yang tumpang syok melayan haaa... terbaik lah..
nanti bila aku dah habeh praktikal mesti aku rindu gelagat2 depa ni...
terima kasih sebab jadi sebahagian yang terbaik dalam hidup saya! ^-^v


sepanjang yanie bercuti depa ni sikit2 eja. sikit2 eja. haha! yang xtahan encik faridal: eja. oh eja. tolong tulis testimoni student ni sat. tulis balik ja. bila boring xdak buat apapa sangat pun xpa tulis lah... naa. 
hehe.
depa ni kalau time bergosip tudiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... masyaallahhhhhh... sakan lg dari pompuan hampa nak tauuuu... baqu aku tau. ,mak aiii. sungguh dasyat. sampai kadang2 aku malu sendiri gosip depa.
lepas tu depa baqu sedaq aku pon ada sama ngan depa. opssssss! weiiii... eja ada sini jugak la wei... hat terlampau ganas jom kita sambung ceqita dalam stor. lepas tu masing2 paling pandang aku.haha!! adehhh...
xtau laaa....
my dearie abang2 yang sangat baik hati.. saya akan ingat anda semua sampai bila2. :)


~LOTS OF LUV~

No comments:

Post a Comment