Wednesday 27 July 2011

aku menunggu dirimu~ ;)

emmm.. bosan. =_="
okay. serius. 
nk update ap eh..
jap..
ey.. lupa nk bg salam..
assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.. =)
okay. ad idea da. nk tuleh surat lah kt kksih hatey. ;)
ehem3..
      utk siapapun kamu wahai tuan empunya tulang rusukku..
      aku berdoa utk seorg lelaki yg akn menjadi sbhagian dpd hdupku..
      seorg lelaki yg tdk hnya memanjaku tetapi dpt juga menasihati  & meneladani ku ktika aku hmpir terkhilaf.
      seorg lelaki yg mencintaiku bkn krn rupaku ttpi krn hatiku.


      utk siapapun wahai tuan empunya tulang rusukku..
      aku berdoa agr suatu hari nanty kita dpertemukan.
      aku selalu berdoa agr dirimu sentiasa dlm lindungan ILLAHI.
      sentiasa djauhi sgla kburukan.


      utk siapapun kamu wahai tuan empunya tulang rusukku..
      aku ingin bertanya,
      sudikah kau mnjadi imam dstiap solatku??
      agr solatku lbih terjaga  & bermakna hndakNYA.
      sudikah kau menjadi penjaga diri & maruahku??
      agr hdupku lbih tng & bhgiaa. :)
      sudikah kau mnjadi pendidik hati & jiwaku???
      agr rohaniku terisi hikmahNYA & akhlakku tjaga hndakNYA.


      sudikah kau mnjadi pemerhati dstiap gerak & lgkahku??
      agr aku tahu dmna buruk & lakuku. :)
      sudikah kau mnjadi peneman dkala suka & dukaku???
      agr suatu ari nnty jika ujian tiba,air mataku dpt dhapuskan. :')
      sudikah kau mnjadi pembelaku & agamaku??
      agr diriku trus brada d jln yg bnr.




       sudikah kau mnjadi penggerak smngatku??
       agr bila aku klesuan, kau mmpu mmberi bntuan walau skadar snyuman. :) tau?? 
       sudikah kau mnjadi shbt buat diriku??
       mndgr luahan hatiku??
       agr aku bisa berbicara ap shj dgnmu.
       sudikah kau mnjadi pnghibur tika aku ksunyian??
       agr aku bisa ktwa riang. =)


       aku sntiasa menantikan khadiranmu dlm hidupku.
       aku akn tbh meneruskan khidupan walau tnpamu saat ini dsisi saat ini
       pcyalah pd jnjy ALLAH..
       kita berdua akn dpertemukan & dsatukan oleh anugerah ILLAHI.


       pd saat & ktika itu
       kamu akn lbih mgenali siapakah diriku yg sbnrnya.
       aku akn sntiasa mnunggumu wahai tuan empunya tulang rusukku.. :)
       yaaa...
       aku setia menantimu syg~ 


     k la. da nantok suda. nty aku tules lg eh surat utk kamu.
     nyte.


LOTS OF LOVE~ ^_^


     
   

1 comment: