Sunday 3 February 2013

Pesta Buku PWTC

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum warahmatullah...
hai rakyat-rakyat jelata sekalian..........
(cewahhhh... yaa..yaaaa.. ja hang eja. hee)

hangpa semua sihat?
soalan hat sama ja aku dok tanya. haha.
aku???
batuk dah seminggu xlega2.
berjenis2 ubat batuk dah aku try.
macam tu jugak la.. sungguh xbestttttttttttttt...

tapi xpa.... teruskan usaha mencari ubat yang sesuai... ya dakk??
hehe.
xpa...tinggai kan dulu cerita pasai xpenting tu..
la ni aku nak bercerita pasai aku pi pesta buku kat PWTC ni haa.

macam berkampung dah aku kat situ.
2 hari suntuk dok keja pi tengok buku.
xdak keja ka??
ada.......... 
pi teman sahabat sejati macam adik beradik tapi lain mak ayah aku tu memborong buku.
lengoh kaki2 aku ni ohoiiiiiiiiii.


see... suka adik beradik aku ni memborong buku-buku... :)
la ni jum kita tengok gambaq2 dah la noh???
malas dah aihhh nak menaip...


ni orang hat lukis2 karikatur tu.... ramai orang kat situ..
punya duk kerumun nak suruh melukis diri sendiri...
hee.


bersama penulis buku "Keluarkan singa daripada diri anda!"
baguih buku ni. beli lahhh... :)
cewahhhh...

lagi???
nidiaa.... punya duk qusyuk dengaq penulis ni sakan duk bercerita... :)


banyak penulis2 buku turun bagi memeriahkan lagi suasana PWTC.
cehhhh... ayattt.. hehe.
tapi xdan nak bergambaq kenangan.
sebab apa???
orangggggggggg... masyaAllah.... qamaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
pening kepala den.

lagi... lagi????


ni masnirah duk cari buku kat adik dia...
bacalah sayang...
gituuuuu... :P


ni si jejaka penulis khat..
cewahhhh... mau jejaka ja panggil??
hahahhahaha...
dia tulis cekap gilaaaa baq hanggg....
sat ja dah siap... :)


aku bersama qila ulalalalallaala cikibum.. cikibummm.. hahahahhahaha.. :P

dan lagiii....




alololololololooooooo... hahaha...

lepas tu kan ada pameran lukisan adik beradik Maemong jugak dekat situ...
Ismail Maembong, Emma Maembong,Yaya Maembong, 
Ahmad Maembong,Chacha Maembong, Shikin Maembong...
hat lain-lain Maembong aku xingat dahhh... hehehehhe...
jom kita tengok gambaq-gambaq  lukisan depa... 









                                   

Nie koleksi Ismail Maembong.. :)



nie Yaya Maembong lukissssss.. :)




jeng... jeng.. jeng.... ni lukisan Emma Maembong yang lukis... :)
apadia 1 Malaysia xtau.. -_-"




Qila jumpa baby ni....
comellllllllll.... apa lagiii... snap lahhh.. hehe.




dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....
aku dapat nie...!
yeayyyyyyyyy.. :)
*senyum sampai ke telinga nieeeeeee... :P


okay lah... 
hat tu ja nak story.
aku nak siap2 pulak nie.
malam ni nak mulakan perjalanan yang jauhhhhhh.

nanti dan aku update lagi apa yang patut naa...
jaga hati. jaga iman.
muahhh semua..! :)

last but not least.



tudiaaaaaaaa... hahahahahahah.
ok babai!

~LOTS OF LOVE~



No comments:

Post a Comment