Wednesday 10 April 2013

:)

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum sayangs ku semuaaaaa... :)

ehem... !


next plan??
tunggu apa lagiiiiiiiiiii... kawen lah..
hahaha...

dak aihhhh.. dak aihhh.. dak aihhhh...
belajaq sungguh-sungguh...
belajaq rajin-rajin...
lepas tu nak buat apapun proceed lah...
kannnnnnnnn...

aku xmenolak kalau 'ia' mai sekarang. 
dan aku jugak x...
ermmmmm.. apa aku nak kata sebenaqnya ni ahh???
ermm... xtau lah aih...
hangpa sambung lah sendiqi ayat belakang tu bagi sedap rasa hangpa.
kehkehekeh...

last but not least.
aku ada jumpa satu gambaq nie.
indahhhh sungguh lahaiiii...
jap.
sebelum tu, aku xtau sapa pemilik dia.
kepada pemilik gambaq, dikreditkan kepada anda. :)
gambaq anda saya kongsikan dalam blog usang nie..


tau sebab apa aku kata indah sungguh gambaq depa???
sebabbbbbbbbbb.... omeyyyyyy angatttt...
tudiaaaa... omeyyy angat aku cakap. hehehe.
pengantin pompuan dengan pakai tudung menutupi dadanya...
warna baju dia walawehhhhhhh..
style pengantin lelaki buat aku berfikir sejenak.
pakai serban.
wahhhhhh... gituuu kata aku.
sejukkkk mata memandang.
ehem...!
dah lah kot noh Nurhafizah duk komen.

apapun buat pasangan, semoga berbahagia hingga ke Jannah Allah..!
yeaayyyyyyyyyy...
excited pulak aku ni haaa...
Barakallahulakuma. :)

selamat malam.

~LOTS OF LOVE~

No comments:

Post a Comment