Thursday 4 April 2013

3 in 1 .. :)

Bismillahirahmanirahim..
Assalamualaikum sayang-sayangku ... :)

hari ini hari ulang tahun kelahiran Mak aku yang ke 60 tahun..
wahhhhhh.... dah masuk angka 60an dah mak aku.
ini bermakna usia aku pun dah semakinnnnnn makinnnnnnnnn makinnnnn meningkat..
cepatnyaaa masa berlalu...


buat mak...
I love you more and more and moreeeeeeeeeeeeee....
tidak ada kasih lain selain kasihku kepada mak.. kepada mak dan kepada mak juga selepas cinta dan kasihku kepada Allah Penciptaku serta Rasulku..
seterusnyaaa seluruh ahli keluarga serta saudara seIslamku walau dimana berada. 
:')

Tiada ungkapan yang terluah dari mulut melainkan diri ini sentiasa mendoakan mak sentiasa disayangi Allah SWT. semoga Allah SWT melindungi mak... semoga Allah SWT sentiasa kuatkan diri mak, sihat sejahterakan mak dan tabahkan hati mak dalam menempuh apa jua dugaan yang mendatang.
mak adalah insan yang terbaik bagi aku.
segalanya tentang mak adalah sangat best...
terima kasih..
terima kasih..
terima kasih mak.. :')

mak.. ceq xsabaq nak balik. nak habiskan diploma ceq kat sini.
hari ini terasa sungguh nak balik jumpa mak ayah kat kampung..
hati meronta-ronta nak balik kampung.
sebab apa?? terasa nak peluk kuat-kuat dua insan yang amat aku cintai ini...
sungguh terasa rindu dihati ini. sungguh pelik hari ini.
lahaiiiiiiiii...

xsabaq nak balik nak peluk cium mak ayah.
xsabaq nak balik nak makan makanan favourite aku yang mak masak.
xsabaq nak balik hidup dalam suasana kampung aku yang bestttttttt...
xsabaq nak mandi ayaq kolah rumah aku.
xsabaq....
semuaaaa xsabaq.
tunggu.. ....
Jeniang, aku datang.
eh. Jeniang, aku pi.. :P

selain itu, hari nie jugak adalah hari lahir sahabat baik aku sejak zaman teknik.
Siti Nadia Binti Ramli.
mak cikkkkkkkkkkkkkkk....


I miss you.. i miss you. i miss youuuuuuuuuu.. :'(
sorry ya aku 'telat' sedikit hubungi kamu semalam.
Eh. awat aku cakap telat?? hahahahah...
okay. okay. sorry. lambat. sibuk ngan assignment.
yeayyyy... birthday hang sama ngan mak aku...
senang aku ingat. dulu sampai laa.. :)

buat Siti Nadia binti Ramli..
salah seorang sahabat yang amat aku sayangi..
aku harap hang sentiasa berbahagia dengan insan-insan disisi...
Selamat ulang tahun kelahiran yang ke 21 tahun...
yeayyyyyy.. dah boleh mengundi dahhhh..
ehhh??? hahahahha...
moga terus sukses dalam apa jua bidang yang hang ceburi..
moga Allah Yang Maha Esa sentiasa melindungi hang walau dimana hang berada..
moga Allah sentiasa merahmati hang sekeluarga..
dannnn... hang tetap kawan aku hingga akhirnya.
:')


hang jangan risau yang aku nie akan lupa hang...
even aku nie alzheimer kekadang...
dah la alzheimer, pekak pulak tu..
ish.. ishhh.. ishh.. heheheh..
aku akan ingat hang sebagai seorang sahabat aku.
seorang yang pernah menjadi permata yang menyinari hidup aku hari- hari dulu.

even suatu hari nanti aku betui-betui nyanyuk,
aku mohon..
 jika aku dah lupa hang,
wajah hang, 
tapi aku nak juga Allah tinggaikan  nama hang dalam ingatan aku nie..
nak jugak tinggaikan telatah hang dalam minda aku ini.
eh. macam mana tu??
aku rindu hang. moga kita bertemu lagi. InsyaAllah. :)

dan lagi satu.
last but not least.
hari ni jugak aku ada seminar SMART bersama Encik Amin Idris.
eh.... xkenai sapa Amin Idris????
eh nama macam pernah dengaq... kat mana ya...
pi google.. pi google.
tanya pak cik google. :)
hat kenai tu baguih lah...
nampak kata hangpa ada ambik tau perkembangan isu semasa..
ambik tau tentang insan-insan kat Malaysia nie.
ehhhhh... macam xberapa kena ja ayat aku nie.
betuiii ka... -_-'

nidiaaaa.... aku bagi gambaq tengokk..

.
.
.
.
.

.
nak lagi???
.
.
.
.
.


xcukup????
nahhhh... bagi lagi...
.
.
.
.
.
..

..

..

.


nak lagi????
nahhhhhhhhhhhhhhhh.....
..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
..
.

.
  amboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. dah.. dahhhh la tuuu...
pi google sendiri lah aihhhh...
malaih sungguh hangpa nie...
pi google. pi google....
xmau bagi dah.

dia seorang tv presenter ..
selalu buka tv AlHijrah, ada lah dia. jangan risau.. hehe..
penulis buku..
motivator..
degree Law.. tapi dia xkeja dalam bidang Law.
macam-macam dia buat.
aku kagum hokkkeyyyyyy...
*tepuk-tepuk tangan teruja.

dia bagi ceramah pasai "Magnet Diri"..
komen aku???
dia nie betui-betui bermagnettttttttt...
sungguh aihhh...
xrugi sapa yang jemput dia buat program.
benda hat baik, 
benda hat elok, 
benda hat baguih kena berkongsi...
so la nie aku berkongsi la nie...
aku habaq la nie, kata baguih...
dia pandai tarik perhatian orang.
dia pandai menyampaikan talk dia.
dia pandai guna slide nak tarik minat orang.
pandai bercakap.
aku xtau kot mana aku nak komen hat xelok dia.
semuaa baguih la kata.


orang nya bila tengok face to face????
hohohhohohooooo...
omeyyyyyyyyy angatttt...
*eh?? tetiba bertukaq soqa bebudak.. omeyyy angat nohhh.. hahah.

tengok dalam tv, macam tu, macam tu ja.
mai tengok kot depan, nahaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... dok klipop klipop biji mata. kahkahkah..... 
dah.. dahhh.. dahhhh... dia suami orang nahhh... sorryyyyyyyy...
*haaaaaa... mesti hangpa frust.. mesti hangpa frust.. hahahhah..
relax-relax... :)

okay dah la tu aku bercerita serba sedikit aktiviti tadi tu.
la ni sebenaqnya..
 aku nak tulis pasai, hari nie pun hari lahir dia jugakkk...

buat Encik Amin Idris,
selamat hari lahir yang ke 32 tahun! :)
semoga panjang umur, murah rezeki...
dannnnnnnnnn... semoga apa yang dihajati, tercapai dan dimakbulkan oleh Allah.
terima ksih kerana berkongsi ilmu dengan kami di PSA pada hari ini..
semoga Allah merahmatimu dan keluarga. InsyaAllah.

dan hangpa semua boleh la kalau nak melawat blog dia.
dia ada blog.. haaaa... jeng.. jeng.. jeng...


cuba cari aku hat mana satu???
jeng.. jeng... jengggggggggg...
hehehhehe...

selamat malam..!
*eh hari ahad pagi aku nak bangun awai pi melengung depan tv AlHijrah.
saja nak tengok dia nak sebut PSA dalam tv. kehkehkehkeh...

~LOTS OF LOVE~








No comments:

Post a Comment